Znanost - velika ilustrirana enciklopedija

slika

Velika ilustrirana enciklopedija ZNANOST

V prvi celoviti enciklopediji znanosti pri nas boste našli najpomembnejše dosežke, izume, iznajdbe, odkritja od začetkov do današnjih dni. Da se boste lažje znašli, je vsebina razdeljena na pet velikih poglavij: od zore znanosti, renesanse in razsvetljenstva, industrijske revolucije do jedrske in informacijske dobe.

Starejši boste osvežili svoje znanje in ga dopolnili, mlajši pa boste s knjigo dobili odličen – nikoli dolgočasen – učni pripomoček, saj enostavno in zanimivo pojasnjuje tudi najbolj zapletene pojave.

Znanost je povsod okrog nas – spoznajte jo in dovolite, da vas navduši!

Mnenje strokovnjakinje dr. Andreje Gomboc

slika »Zanimiv in barvit prikaz iskanja resnice o svetu in čim bolj preprostih, elegantnih zakonov narave. Iskanja, ki ga vodi moto očeta moderne znanosti Galilea, da je treba teorije preveriti s poskusom.

Knjiga kronološko pripoveduje zgodbo o nastanku in razvoju posameznih naravoslovnih znanosti, pa tudi o njihovi medsebojni povezanosti, saj nam stran za stranjo odstira, kako je razvoj ene vede šel z roko v roki z napredkom druge vede.
(Foto: Manca Juvan)

Knjiga opisuje ključne preboje v razvoju znanstvenega razumevanja in obvladovanja narave od uporabe ognja do razumevanja jedrskega gorenja v središčih zvezd, od iznajdbe kolesa do interneta, genetike in klimatskih sprememb.

Pri svojem delu na fakulteti pogosto uporabljam knjigo Vesolje iz velikih ilustriranih enciklopedij, a me je kljub temu razveselilo najti tudi v pričujoči knjigi opis pomembnih astronomskih odkritij, vključno s trenutno najbolj vročimi vprašanji o vesolju, kot so velika teorija poenotenja sil, temna snov in temna energija.

V knjigi najdemo tudi zanimive podrobnosti, ki nam pokažejo, da znanost ni nekaj abstraktnega, ampak je tesno povezana z vsakodnevnim življenjem in ponuja rešitve potreb vedno bolj razvitih družb.

Želim si, da bi se čim več ljudi ob prebiranju knjige zamislilo nad številnimi koristmi in uporabnimi stvarmi, brez katerih bi si življenje danes težko predstavljali, a se pogosto ne zavedamo dovolj, da za njimi stoji cela vrsta pomembnih znanstvenih odkritij in ljudi - znanstvenikov.«

Dr. Andreja Gomboc
docentka za astronomijo in astrofiziko na Fakulteti za matematiko in fiziko na Univerzi v Ljubljani
(Opomba: dr. Andreja Gomboc si je ogledala angleški izvirnik)

Velika ilustrirana enciklopedija Znanost:

Velika ilustrirana enciklopedija Znanost

• 512 strani velikega formata, 26 x 31 cm
  • 5 obsežnih poglavij in povzetki najpomembnejših znanstvenih odkritij
  • več kot 2000 fotografij, ilustracij in grafičnih prikazov

Na spodnjih filmčkih si oglejte, kako je knjigo Znanost predstavil glavni urednik Adam Hart-Davis (fimčki so v angleščini in niso podnaslovljeni):

Arhimedovo odkritje:

Kako padajo paradižniki?

O letenju

• Dodaj na Twitter
  • Dodaj na MySpace
  • Dodaj na Delicious

Bodite obveščeni!

Prijavite se na E-novice Mladinske knjige

Pridružite se nam na Facebooku!

FacebookVabljeni v skupino ljubiteljev branja Radi beremo!

Mladinska knjiga Založba d.d.
Slovenska 29
1000 Ljubljana

E-naslov: info@mladinska.com
Telefon: 01 241 30 00

Postanimo prijatelji!

slika slika slika slika

(c) Mladinska knjiga, vse materialne pravice so last Mladinske knjige.